Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Last weekend, me & hubby gi jejalan Subang Parade
Tetiba jer dia tanya aku, " Syg nak hadiah apa birthday thn nie?"
Huh.. tak surprise langsung. Tp takpela, dah biasa sgt dah dia camtu.
Dah lama aku teringin baju maternity. Perut pon dah makin besar.
Byk baju yg dah tak muat.
"Anis nak baju maternity...nak byk2".. heheh
Kebetulan kat Subang Parade ada boutique 'MODERN MUM'
Yahoooo... Cian hubby aku, ingat nak berjimat cermatla.
Taknak la membazir byk2. Nak simpan duit nnt baby nak kuar.
Tp dah tak tahan.. semua baju comel2. Fitting berhelai2. At last aku pilih 3.
Sehelai pon dah RM179.90... pening kepala hubby aku dibuatnya..
"Takpe.. asalkan syg happy" katanya( tp bunyi dalam tekak jer..hahaha).
Okayla tu.. at least aku minta menda yg memang kena beli kan..
I love you beeeeee.... Muah muah...


















































0 comments: