Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Date : 22 February 2009
Time : 6.50pm- 8.00am
Venue : Express Wau , Keretapi Tanah Melayu ( Wakaf Baru - Kl Sentral)

B tak penah naik train??? Itu la yg kuar dr mulut aku , bila hubby aku buat statement yg dia tak penah naik train.. hahahah... tp betul jugak... hubby aku org terengganu ..ganu mana ada ketapi..Aku dr duk penang sampaila pindah kelantan, dah naik train bape kali ntah , dah tak terkira..Aku study kat Johor 5thn... balik kelantan mesti naik train... best sbb bole tdo atas katil ..naik bas kena duk atas kerusi... letih.
So, kebetulan me & hubby balik kelantan anto kete abah aku..dr naik bas or flight.. better kitaorg naik train.. saje la.. nak bagi hubby aku rasa naik train... excited jugak dia..hehehe
Disebabkan aku taknak hubby aku dpt experiance 'ngeri' naik train, aku beli kabin.. so selesa la sket utk "husband&wife" nak ber'cinta' ... kuang kuang kuang...
Naik jer train, lepak2 kejap..hubby aku nie lapor la plak...
Nasib baik mak aku yg baik ati nie.. bekalkan nasik goreng yg best sehingga menjilat jari.. berebut2 jugak la aku ngan hubby.. nyesal aku.. mak aku nak buat 2 bekas besar, tp aku lak pk sapa la yg nak mkn byk2 tu.. aku ckp buat satu jer.. dah sudahnya.. tak cukup... uwaaaa... nyesal2 sedey... sedapnya nasik goreng mak!!! Agaknya duk dlm train tu, jd lapo kot.
Lepas mkn.. duduk2 kejap..sambil tgk "shin chan".. tgk2 hubby aku dah terlelap... nyenyak tul dia... aku ingat dia nak jejalan merentasi gerabak2 yg ada... yer la da 1st time naik train kan.. ini tidak.. terperuk jer dlm kabin sepanjang masa..
Sampai di KL sentral lebih kurang kul 8.30am, breakfast kejap & naik komuter ke Subang Jaya then naik taxi balik umah...




0 comments: