Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Date : 20 Feb 2009
Time : 3.00am
Venue : KL - Kota Bharu
Dah seminggu kete abah aku peram kat opis nie... 20/02/09 baru la bertolak balik ke Kelantan, hantar kete baru abah... dah la dgn takde no.plate.. ada road block jer mesti kena soal jwp.. letih dibuatnya.. perjalanan yg amik masa lebih krg 6jam mmg meletihkan sbb me & hubby tak sempat nak rest sgt.. ye la.. balik keje.. tdo kejap trus bertolak..









Apa pon..yg paling best, reaksi family bila kitaorg sampai.. especially abah.. yg very excited dgn kete baru dia.. ye la .. selama hidup dia inila kali pertama abah beli kete baru.. selama nie abah cuma beli kete secondhand... sedey & sebak aku, sbb anak2 dia semua dah beli kete baru.. sedangkan abah dah umur 55thn baru dpt merasa kete baru... yela berkorban demi pelajaran anak2.. itula abah aku.. ibarat lilin yg menerangi yg lain... tak penah nak belikan pepe utk diri sendiri.. walopon sebenarnya dia teringin sgt2. abah aku nie jimat cermat org nyer.. ( itula aku konpius nie, aku tak gitu plak .. heheh)
Pagi 21/02/09, me..hubby & abah gi JPJ Kota Bharu nak register kete abah... setelah mcm hal diharungi nasib baikla bole register... letih btul...alamat salah la.. wang pos tak cukup la...
tapi alhamdulillah.. semua selamat.. so kete SAGA 1.3AT M-Line Met abah aku selamat diregisterkan dgn no plate : DBK3307









AMIN...semoga abah ku happy di samping kete barunya... =)








0 comments: