Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
IM OUT OF MY MIND!!!!
Dalam bulan 9 jer dah dua kali aku gi shopping kat warehouse sales...
Bilo den nak menginsafkan diri nie... Padahal awal tahun nie aku dah gi sales Dior, Lancome, Estee Lauder, Clinique... Revlon pon aku belasah jugak...
Lipstick & Lipgloss dah sampai tak ingat color yg ada..
Foundation & Compact powder aku rasa bole buat stock sampai akhir tahun depan
Hhahahahah....hehehe
Nasib baik la , hubby aku jenis tak kisah.. macam ari Sabtu lepas ( 13/09), pepagi buta 'bespren' aku dah call "Wei.. ko taknak pegi ker Chanel nyer sales..kat KL"
Aku turun dr katil, mandi, bersiap...kejut hubby aku
"Bee, i nak gi warehouse sale bole"...."Pergila, beli pepe kat bee sekali ek"
Yahoooo....
Aku dah habis tahan nafsu membeli...tp dalam tahan2 tu abis beratus jugak...Astagfirullahalazim.. ni bukan setan nyer keje nie.. ni dah mmg perangai shopaholic aku yg tak insaf2 walopon bulan2 posa... Takpe.. pasni aku janji ngan diri sendiri taknak beli pepe dah ( bulan nie la )....heheheheheh
Ni la hasil shopping=>
Clarins ( 5/09)
#1 compact powder + 1 refill
#2 lipgloss & 1 lipbalm
#1 body Lotion
#1 cleanser+toner (2in1)
#1 make-up base
#Make-up bag













Chanel ( 13/09)
#2 Lipgloss
#2 Foundation
#1 Compact powder + 1 refill
#1 Body lotion
#1Day Moisturize + 1 Night Cream





0 comments: