Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Salam Lebaran..
Hari Raya nie penat gila.. coz maklumla dah ada 2umah nak beraya.. dahla dapat cuti Jumaat jer... Balik kg lak mlm raya( aku tak dpt cuti uwaaaaaa)... sempat jugak bukak posa di umah mak mertua... pastu lepas isyak trus balik umah aku lak... mcm org gila dibuatnya "pegi<->balik" KB<->KT ,cuti 4 ari so terpaksa la bahagi satu umah 2ari.. Pagi raya di KB , ptg raya di KT.... Ptg raya ketiga ke KB semula.. Ahad bertolak balik KL....



Walo pe pon, tetap best.. sbb raya tahun nie family aku happening sgt.. terasa meriahnya.. maybe sbb ada 'new member' in family ( hubby ku tercinta ler)... Mak aku masak speacial di pagi raya.. Makanan kegemaran aku.. "Nasi Tomato + Ayam Merah + Rendang + Lemang + Nasi Impit + Kuah Kacang"... TERbaik...
Baju lak semua tahun nie Purple Theme... heheheh 8org semua purple...sampaikan alas meja pon mak aku beli purple... semangat tul mak aku nie...

Umah mak mertua lak .. sunyi sket... sbb ipar2 aku semua tak balik... ada kakak ipar yg sulong jer.. tu pon kejap jer.. so mertua bwk aku gi jejalan umah sedara.. okay gak.. tapi penat yg amat.
Byk umah yg tak sempat pegi... maklumla cuti 4 ari jer ada 2 negeri nak cover..tak sempat la..
Takpe tahun depan ada lagik.... =)










Salam Aidilfitri Kpd Semua

Maaf Zahir & Batin

Dari Anis & IsQ

0 comments: